Unh0ly, b0ss and me have a chat about working in the #restaurantindustry and playing #Quake2 …

donde entered the game (0 players, 4 spectators)

Unh0ly Has a DeathWish. (1 players, 3 spectators)

Unh0ly: you missed some good games donde

donde: well you missed very bad day at work!

donde: :D

crack: :)

1020: we were just talking about u

Unh0ly: no i got off at 11

crack was corkscrewed through her head by donde

Unh0ly: had a pretty shitty day/night too

crack: hehe i love dm

donde had her body pierced with a slug from crack

donde: people been talking since the beginning of time

donde: if they dont pay your bills

donde: pay those bitches no mind

crack: haha

Unh0ly: what kinda work u do ?

Unh0ly was railed by donde

crack: yes

donde bites the slug from crack

donde: ugh

donde: restaurant work

Unh0ly: me 2

1020: food service

crack: por eso!!

Unh0ly: im grill master

donde: FOH manager

crack got a slug put through her by Unh0ly

Unh0ly: ewwww

Unh0ly: god

1020: grill master??? u mean grill

crack: haha

Unh0ly had her body pierced with a slug from crack

Unh0ly: i feel for ya

donde: ty

Unh0ly bites the slug from crack

donde had her body pierced with a slug from crack

1020: grill?*

crack had her brains blown out by donde

Unh0ly: no ive been doin it for 12 years boss , im fuckin master

donde got a slug put through her by Unh0ly

crack was corkscrewed through her head by Unh0ly

Unh0ly got a double rail!!

1020: i was grill/utilities at mcdonalds

donde: true story

donde: malcolm gladwell has said

Unh0ly: texas road house

Unh0ly was corkscrewed through her head by crack

donde: 10 years / 10000 hours

donde: practice = master

Unh0ly was railed by crack

Unh0ly: i can cook 75 steaks at once

donde: technically unh0ly is beyond master

1020: i can fry 50 wings at a time

Unh0ly was corkscrewed through her head by crack

crack bites the slug from donde

donde: my name in restaurant is arturo la cago

Unh0ly: i do friday/saturday nights by myself

donde: i cant cook anything

crack: why arturo la cago

Unh0ly: one big grill and me

donde: es mi familia

crack: ohh

donde had her brains blown out by Unh0ly

donde: mi padre la cago, mi abuelo la cago

donde: siempre cagastes

donde was railed by Unh0ly

Unh0ly was railed by donde

crack bites the slug from donde

Unh0ly: uhh medul el pene ?

donde: haha

1020: teacher asked us what we want to be, cop, fire fighter, doctor,

food service, food service was me yo, i know im tough enough

1020 Has a DeathWish. (4 players, 1 spectators)

donde: no just making mistakes

donde: i do a lot of my learning by trial and error

donde: my specialty is closing

1020 was railed by Unh0ly

donde: as it gets past midnight

donde: and everyone fades

donde: thats my time

1020: =))

donde: i put the bass to sleep

Unh0ly was corkscrewed through her head by donde

crack: ahahaha

Unh0ly: my main grill i work on is 10 x 5

donde: hell yeah

donde: that IS unholy

donde: thats a BEAST

Unh0ly: 10 feet wide five feet deep

donde: haha that must be fun

Unh0ly: charbroiler

Unh0ly: it is

donde: i was actually talking to our grill master tonight about quake 2

Unh0ly: especially when im in my groove

donde: his name is nutter and he is a SALTY nut

donde: hell yeah

Unh0ly: hahaha

donde: in the groove untouchable

donde: restaurant and q2

donde: but out of the groove

donde: there are monsters

Unh0ly: make him play it he probably would be good

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.